ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

24 Ağustos 2010 Salı

Ceylin'den inciler...



Anneanneden eve dönerken;

-   Anne sen yorulduuun?
-   Yok kızım yorulmadım.
-   O zaman beni kucağına al ben yoruldum
-   ...!?!


Anne mutfakta gece sütü hazırlarken;

Süt buzdolabında olmadığı için anne sütü ısıtma gereği duymaz
İçerden bir ses

-   Anneee sütü ısımıyomusun?
-   Isıtmayacağım annecim zaten soğuk değil
-   Isııııt
(anne hee hee diyip bildiğini okur, ama içerdeki ses...)

-   Anne sesini duymadım (ocağın çakmak sesini kastediyor)
(yalandan ocak yakılıp kapatılır ve içerdeki ses yine duyulur)
-   Şimdi ısıtıyosun galiba
-   (ne desin???)


Anne-kız koyun koyuna yatarken;

-   Anne duydun mu?
-   Neyi annecim ben birşey duymadım?
-   Sen mi pıyt yaptın ben mi?
-   Ben duymadığıma göre sen yapmış olmalısın
-   Galiba ikimizde pıyt yaptık
-   ??? (acaba)

1 yorum: