ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

21 Ekim 2010 Perşembe

Evdeki Minik Kurtçuk...

Evet evet bu aralar bizim minik evimizde bir de bir minik kurtçuk var. Hiç de öyle iğrenilecek cinsten değil. Minik bir kitap kurdu bu. Ceylin adı.
Evin yeni düzeni gereği en göz önünde olan tv sehpamızın rafına yerleştirilmiş kitaplarına yoğun bir ilgi var. Akşam kimi yakalarsa oturtuyor yanıbaşına, bir koşu gidip birkaç kitap kapıyor. Favorileri anne yapımı olanlar tabi. Bu konuda (montessori_egitimi@yahoogroups.com )grubumuzla yaptığımız çalışmadan dolayı ekibe minnettarım.
Bunlar yetmediğinde diğer kitaplarımızı da defalarca okuyoruz. Artık her kelimesini ezberliyoruz bazılarının. Bende yaklaşmakta olan doğumgünümüz sebebi ile kuzuma birkaç tane daha kitap sipariş ettim. Hepsi de beğeni almış ve tavsiye edilmi kitaplar. Sizlerle de paylaşayım istedim. Dört gözle beklediğim sipariş listemiz şöyle:
Sevgili arkadaşım Nuran'ın önerdiği bu kitap en çok merak ettiğim.
Bu da kitapçıda inceleyip anlatımını ve çizimlerini çok beğendiğim bir diğeri,

Bu kitabı kitapçıda inceleme fırsatı bulamadım ama birkaç yerden oldukça başarılı bir öykü olduğu duyumunu aldım :)

Bunlar da bir süredir almak için sabırsızlandıklarım. Ben hepsini çok beğenerek ve isteyerek aldım. Umarım kızımda benim kadar sever.

Bu arada küçük bir sır vermeden edemeyeceğim en uygun fiyatları D&R internet sayfasında buldum. Üstelik kargo ücreti de yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder