ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

13 Ekim 2010 Çarşamba

Kutlama Hazırlıkları...

Malum meleğimin doğum günü yaklaşıyor. Bu yıl aile içindeki program zenginliği kalabalık bir kutlamaya izin vermesede Ceylin için özel birseyler olsun istiyorum. Bu yüzden bütün organizasyonu ve süslemeleri kendim yapacağım. Sadece mideye indirilecek lezzetli yiyecekler için birkaç hileye başvuracağım hepsi bu. İlk olarak evin süslenmesine el attım. Tam olarak bitirememiş olsamda herşeyi kafamda planladım. Belki sizlere de fikir verir yada sizlerden daha parlak fikirler gelir düşüncesi ile burda paylaşmayı uygun buldum. Umarım yüzüme gözüme bulaştırmadan altından kalkabilirim.
Öncelikle yazıcıdan aldığım renkli ve değişik kalp şekillerine yine rengarenk harflerle "İYİKİ DOĞDUN CEYLİN" yazıp lamine edeceğim. Sonra delgeçle delip bir ip yada tüle geçirip evin en görünen duvarına asacağım.
Salondaki avizelere de rüzgar gülü gibi sallanacak şekilde renkli kalpler, yıldızlar güneş falan asacağım.
Evin muhtelif yerlerine sevimli hayvan resimleri asacağım. Tabi yerlerde bir sürü balon da olacak. Ayrıca Ceylin'in sevdiğim bir resminden  minik bir davetiye tasarladım. fotoğrafçıda bastırtacağız.Gelenlere verilmek üzere minik hediyeler de hazırlamak istiyorum. Bu da sanırım Ceylin'in başka resimleri ile hazırlanacak bir kitap ayracı ve tüllere sarılmış minik bademli şekerler şeklinde olacak. Çünkü şimdiye dek aklıma başka bir alternatif gelmedi :)
Birde daha öncekinde de yaptığım gibi movie maker ile meleğimin fotoğraflarından oluşacak minik bir gösterim ve hoş müzikler hazırlamalıyım.Bana müzikler konusunda öneride bulunabilecek biri varmı acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder