ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Anne-Kız günü

Bugünümü kızıma ayırdım. Tamda gönlümden geçirdiğim gibi oldu. Herzamanki gibi öncesinde oyle ince ince hesaplama, planlama yapmadım. Sadece bugün kızımla sinemaya gitmek istediğimi aklıma yerleştirdim tabi eğer şartlar imkan verirse. Günün kilit noktası Batu'ydu, neyseki annem Batu'ya bakmayı kabul etti. Doğrusu bunu beklemiyordum çünkü hafta sonlarını evle ilgilenmeye ayırmak istiyor çoğu zaman. Haksız da değil tabi ama neyse ...

Saat 14:00 gibi Batu'yu anneanneye bırakıp çıktık atladık otobüse dooğru en yakın AVM'ye. Önce bir güzel yemek yedik kızımla başbaşa ve sorunsuzca :) sonra aldik mısırımızı (biliyorum, biliyorum gdo var ama herzamanda karşı konulamıyor ki :) yerleştik koltuklarımıza. Bu kısmı Ceylin'in koltuk beğenememesinden biraz uzun sürdü ama olsun. Film Buz Devri 4 Kıtalar Ayrılıyor idi. Ceylin 3D istemedi doğrusu benimde tercihim ondan yana değildi. Zira o gözlüklerin ne kadar sağlıklı olduğu konusunda net değilim. Ayrıca 2 saat boyunca kocaman bir ekrana o gözlüklerle bakmak bir yetişkin için bile ne kadar yorucuyken bunu bir çocuktan beklemek biraz zorlayıcı olabilirdi. Filmin ortasında Ceylin'in gözlükle seyretmek istememesi gibi bir sorunla uğraşmak da hiç işime gelmezdi doğrusu.

Filmden sonra birde D&R ziyareti yaptık. Bir sürü kitaba sulandık içlerinden iki tanesini aldık çıktık. Araya birde faydalı birşey sıkıştırıcam illa :) .

Hepsi bir yana beni en çok mutlu eden şey Ceylin'in yüzünde gördüğüm mutluluk ve "seni çok seviyorum annecim"leri oldu. Çok hoşuna gittiği belliydi bu kaçamağın, içi içine sığmıyordu. Bundan sonra daha sık yapmam lazım banada iyi geldi valla..

1 yorum: