ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

25 Eylül 2012 Salı

Rengarenk Kolyemiz

Haftasonunda kızımla makarna boyamıştık. Hemde çok pratik bir yöntemle. Birkaç tane buzdolabı poşetinin içine birer avuç yüksük makarna attık, üstünede biraz boya sıktık ve ağızlarını bağlayıp çılgınca salladık. yapması çok eğlenceliydi. Sonra da bir süre balkondaki sehpamıza serip kuruttuk.

Bu akşam aklıma geldi, ben Btu'yu uyuturken Ceylin de bunlarla neden eğlenmesin dedim. Uygun bir ip ararken gözüme haftasonu gittiğimiz doğumgünü partisinde verilen madalya ilişti. Ceylin'e sordum onayladı. Sonra ben Batu'yu uyutmaya gittim Canım Kızım da sakin sakin makarnaları dizdi. İşte sonuç:

Bu da birbirinden sevimli üç ufaklığın doğum gününden:


İyiki doğdunuz Elif, Poyraz ve Efe ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder