ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

23 Şubat 2011 Çarşamba

El Yazısı Öğreniyorum...

Dün iş çıkışı Ceylin'e bir süredir beklediği sürprizlerdene birini ona kitap alarak yapayım diye yolumun istindeki D&R 'a uğrayıp kitap alarak yapayım istedim. Kısıtlı olan zamanımı iyi değerlendirip kendimi kitaplar arasında kaybetmemeye çalışsamda başarılı olamadım yine. Öyle güzel şeyler var ki beni bile cezbediyor oracıkta okuyuveriyorum birkaç tane. Neyse ortalığı talan ederken gözüme bir köşede Türkiye İş Bankası Kültür Yayınlarının çıkardığı El Yazısını Öğreniyorum Dizisi takıldı. Bizim için her ne kadar erken olsa da ben birkaç tane almadan edemedim. Şimdilik görsel hafızasına hitap edecek olsalar da ilerde kendi okumaya başladığında da faydalanabiliriz. Gerçi ben el yazısı ile yazılmış hikayeleri okurken zorlanmadım desem yalan olur :) . İşte benim seçtiklerim;

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder