ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

11 Ocak 2011 Salı

Yeni Yıl Kutlaması

Dün gece şirketin yılbaşı yemeği vardı. (biliyorum yılbaşı geçeli çok oldu ama bizim şirkette yılbaşı değil yeni yıl kutlanıyor :) . Yemek haftaiçi ve masaiden kısa bir süre sonra olduğu için eve gidip kızımı görme fırsatım olamadı. Hoş gidebilseydim de beni bırakmak istemeyecekti büyük ihtimalle. Aklım meleğimde kaldı ama neyse. Sağolsun annem ve eşim Ceylin'in üzülmemesi için ellerinden geleni yapmışlar. Bende Ceylin'e önceden anlatmıştım o gün geç geleceğimi. Canım kızım hiç problem çıkarmadı tabi hala devam eden öksürüğü saymazsak.
Gece oldukça eğlenceliydi benim açımdan. Hatta bu seneye kadar hiçbir yemekte bu kadar eğlenmemiştim diyebilirim. Bunda kızımın artık büyümüş olmasının ve artık birbirimize yapışık yaşamayışımızın etkisi de yadsınamaz.
Yemek sonrası eşimle kızımı almaya gittiğimizde bizi binbir naz niyazla değilde yüzünde gülücüklerle karşılaması da beni ayrıca mutlu etti doğrusu. Teşekkürler Birtanem, annen olmak harika bir duygu.

Ceylin'den felsefik sorgulamalar:
Anne senin kızın ben olmasaydım, başkası olsaydı onu da severmiydin?
(buyrun siz cevap verin)

1 yorum: