ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

17 Ocak 2011 Pazartesi

Banyo Sonrası Sendromu...

Başlık tamamen benim uydurmam arkadaşlar çünkü bizden başkasında böyle bir durum gözlendiğini hiç sanmıyorum. Nedir? Şu gerçeği herkes bilir; banyo yapan bir çocuk rahatlar, gevşer ve mışıl mışıl uyur. Yok valla bizde durum tam tersi. Hemde doğduğumuz günden beri bu böyle. Başlarda acaba bana mı öyle geliyor diyordum ama Ceylin'in şimdiye kadar banyo sonrası melekler gibi uyuduğu gecelerin sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Gece uyusa bile uyuyana kadar etmediği naz, huysuzluk kalmaz. Hani banyo yapmaktan hoşlanmıyor olsa anlayacağım. Ağlıyor, öfkeleniyor yada agresifleşiyor diyeceğim ama o da yok. bayıla bayıla banyo yapıyor hatta çıkmamak için elinden geleni yapıyor. Hadi giydirme saç kurutma işlemlerini de kazasız belasız atlatık diyelim uyurken mutlaka burnumdan getiriyor. Başka geceler yapmadığı, istemediği şeyleri isteyip birde tuturuyor. Dün gece de banyo yaptıracağım tuttu sevgili kızımı. Yatış aşamasına geçene kadar sorun çıkarmadı ama uyutmak çok fazla zaman ve enerji gerektirdi. Epeydir uyku öncesi rutinimiz diş fırçalama sonrası iki hikaye kitabı okuyup odadan çıkmam şeklinde gerçekleşiyordu. Sonrasında belki bir iki su isteme bahanesi ile çağrılış sonrasında kendi kendine uyukuya dalıyordu. Dün gecenin en zor anı ise onunla yatmamı isteyip bana gözleri dolu dolu bakarak "Anne ben hep senin yanında olmak istiyorum" dediği andı. O noktayı koydu, ben bittim.

1 yorum:

  1. Odadan çıkma olayını başarman harika. Ömer gece uyanınca bile beni yanında görmedimi çağırıyor. Geçen öğlen uykusundan bir hıçımla kalkmış kaçkere uyanınca yanımda ol demedimmi diyor bana :s

    YanıtlaSil