ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

22 Kasım 2010 Pazartesi

Bizden Haberler...

Bu defa uzun oldu biliyorum. Ama hayatımızda epeyce şey oldu ve ben onlar için koştururken birçok şeye yetişemedim. Yetemediklerimden biri de bloğum oldu. Daha fazla birikmeden aklımda kaldıkları kadarıyla neleri geride bıraktık anlatayım, bakalım neler kalabilmiş, bende yazarken hatırlayacağım.
Önce kuzumun doğumgünü kutlamasından başlamak istiyorum. Son ana kadar vazmıgeçsek acaba dediğimiz bir hazılık süreci geçirdik çünkü Ceylin'in ekim ortasından beri devam eden öksürüğü giderek şiddetleniyordu. Neyse dedik nasıl olsa çok kalabalık olmayacağız bu defa sadece aile arasında olacaktı. Hazırlıklarda el birliği ile tamamlandığı için bana pek zor olmadı. Evin süslenmesi işini de Edacığımla hallediverdik. İşte:


Kutlamanın ertesi gün annem ve babamın hac yolculukları öncesi son günleri olduğundan yoğun ve birazda hüzünlü bir gün geçirdik. En kötüsü de Ceylin'in ardı arkası gelmeyen öksürüklerinin akşam saatlerinde iyice kötüleşmesi sonucu doktorumuzun durumu hastanede kontrol altına almayı uygun bulması oldu. Aklım ve yüreğim ikiye bölündü. Bir tarafım canım kızımın haline üzülürken diğer tarafım da anne-babamı yolculayamamanın, onları orda eksik bırakmanın ezikliğiyle burkuldu. Öyle çaresiz hissettim ki kendimi. Hastanede dört gece kaldık malesef. Öksürük nöbetleri bitince meleğim eve giderken bende doğruca işe dönmek zorunda kaldım ve bu bana çalışan anne olmanın zorlukları konusunda daha önce yaşamadığım şeyleri tecrübe ettirdi. Ve anladım ki "anne" olmayan gerçekten anlayamıyor halinizden.

Neyseki bu zor günlerin ardından biraz olsun kendimize gelebileceğimiz bir bayram tatili yetişti de soluklanabildik. Bütün bu tatsızlıklardan önce neler tasarlıyordum bu dokuz gün için. Ceylin'le yapılacak, gidilecek bir sürü şey vardı aklımda. Nerdeyse hepsi suya düştü. Ceylin zaten oldum olası hazırlanmış aktiviteden çok kendisinin başlattığı yada kurguladığı oyunları tercih ettiği için ben ona uymaya çalıştım. Mutfakta ne yaptıysam yardım etmek istedi bende bir iki küçük uyarlama ile istediğini yapmasına izin verdim. Hastanede kaldığımız günlerde ise doğumgünü kendisine hediye ettiğimiz kitaplar hayat kurtardı doğrusu. Şu ara en favori kitapları onlar. Birde hayali oyunları var ki her yerde, her an roller değişebiliyor. Kimi zaman anne oluyor, kimi zaman öğretmen, kimi zaman da komşu... Bende bu oyunlara pratik hayat aktiviteleri serpiştirmeye çalışıyorum çaktırmadan. Çünkü hadi gel şöyle bir oyun oynayalım diye bir öneri ile gittiğimde yüzde doksan ters tepiyor. Şimdilik bizden bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder