ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

29 Nisan 2011 Cuma

Bu aralar Ceylin boyamaya eskisinden daha fazla ilgi duyuyor. Bende bu ilgisini kaybetmeden eğlenceli birkaç aktivite serpiştiriyorum akşamlarımıza. Önce evde birikmiş Nutella kavanozları ile başladık işe. Niyetim bunları Ceylin'le birlikte boyayıp Ses Kavanozları yapmaktı. Ceylin boyama kısmında elleri boya oluyor diye biraz hık mık etse de hepsini bir guzel bitirdik. Bu süreci fotoğraflayamadım zira ellerim nerdeyse bileklerime kadar boyaya bulanmıştı ve Ceylin böyle aktiviteleri beraber yapmadığımızda çok çabuk sıkılıyor. Bende boşverdim fotoğraf çekme işini ve kavanozuma konsantre oldum. Böylece Ceylin'in ilgi süreside uzamış oldu. Gerçi daha sonradan gördük ki her boya cam için uygun olmuyormuş. Kuruduktan sonra kabarıp döküldüler ama neyseki Ceylin bunu sorun etmedi. Şimdi aynını cam boyası ile deneyeceğiz. Sonra içlerine ikişerli setler halinde değişik malzemeler (fasulye, mercimek,pirinç v.b.)  koyup eşleştirme yapacağız. Bittikten sonra fotoğraflarını eklerim tabi istediğim gibi olurlarsa :)

Dün akşam da daha önce doğadan topladığımız irili ufaklı taşlarımızı ve jenga parçaları Ceylin'in seçtiği boyalarla renklendirdik. Bunu da fotoğraflayamadım çünkü bunlarla uğraşırken epeyce bir zaman geçirmişiz. Belki akşam eve gittiğimde görüntüleyebilirim hem kurumuş da olurlar. Yaz geldiğinde bu tür boyama çalışmalarını balkon duvarımızda da uygulamayı planlıyorum. Hayatımıza biraz renk gelsin dimi ama :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder