ceylin

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

29 Temmuz 2010 Perşembe

İçimdeki diyorki...

Bu aralar kızımla istediğim gibi ilgilenemediğimi hissediyorum.Neden mi? Aslında bunun birkaç değişik nedeni var ama ilki evimizde daha doğrusu balkoumuzda misafir ettiğimiz bir anne+8 yavru golden retriever.

 Ceylin onları çok sevdi. hatta evimizin tüm olumsuz koşullarına rağmen acaba bir yavruyu da biz mi evlat edinsek diye düşündürtmedi desem yalan olur. Yavruların hepsine bonibon diye isim taktı Ceylin. Tamamen kendi bulduğu bir isim (nerden de aklına geldiyse...).

Camdan onları izlemek, dışarı çıkarıp oynamak halası ve Şedat yemeklerini verip temizliklerini yaparken onlara bakmak çok hoşuna gidiyor. Hayvan sevgisini küçük yaşta öğreniyor diye seviniyorum.

Ama kafamdaki aktiviteleri yapamamak da beni rahatsız ediyor. Sanki zamanı iyi kullanamıyormuşum gibi bir his kaplıyor içimi. Ayrıca evde yapılması gereken ufak bir değişiklik ve onun başımıza açtığı daha büyük işler yüzünden de akşamlarımı istila eden işler var. Mesela dün akşam ki birkaç saatimi gardrop boşalmaya ve mümkün mertebe düzenli bir şekilde hurçlara doldurmaya harcadım güzelim zamanımı. İnşallah bu haftasonu yapılacak büyük temizlikten sonra herşey daha düzenli ve keyifli aktivitelerle dolu olacak. Bir de bütün bunlara Ceylin'in anneannenin sokağında gezip oynama hevesini eklerseniz nerdeyse yatma saati gelmiş de geçmiş bile oluyor. Bana da o uyuduktan sonra bugün de günlük koşuşturmaca ve işlerle geçti zamanımız diye hayıflanmak kalıyor. Mümkün olduğunca yaptığım işlere onuda dahil ediyorum ama gelişimine ne derece katkısı oluyor bilemiyorum. Ceylin halinden pek de şikayetçi görünmüyor. bütün bu olumsuzluklar yanında olumlu şeyler de var onlarıda soylemezsem haksızlık etmiş olurum.
Son günlerde Ceylin de etrafında gördüğü şeyleri sayma isteği sıkça ortaya çıkıyor. Banyodaki muslukları saymak, sokakta gördüklerini saymak, odadakileri saymak... Birde salonda Ceylin için yeni düzenlediğim çekmecelerin çok faydasını gördüm.


Bazen kendiliğinden gidip çekmecesinden ponponlarını yada misketleri alıp maşa, kaşık yada elle aktarma çalışmaları yapıyor. Sanırım ev düzeni tam oturana kada yapabileceğim birşey yok. umarım bundan sonraki günlerde yazın tadını çıkarırken eğlenceli ve eğitici şeyler yapabiliriz benimde içim rahatlar.

2 yorum:

  1. ama bu bonibonlar çok tatlı...

    YanıtlaSil
  2. evet malesef çok tatlılar, sadece bir tane kaldı ve bizim evimiz musait değil :(

    YanıtlaSil